åndedrag

Enkeltmandsvirksomhed CVR: 27586147
Birke Allé 12, DK-2600 Glostrup
mette@åndedrag.dk
Telefon: 27 21 17 65
Etableret Juli 2019

Åndedrag leverer serviceydelser hovedsageligt til private kunder i form af holdforløb, individuelle sessioner og workshops.

Kundeservice

Vi ønsker så vidt muligt at kunne svare på alle spørgsmål relateret til de produkter, vi sælger i webshoppen og derfor er du velkommen til at kontakte os, på mail eller telefon og vi vil være behjælpelig med at svare på dine spørgsmål.

Betaling

Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mastercard Maestro.
Beløb er i danske kroner. Ved momspligtigt salg står det tydeligt, at beløbet er inkl. moms ( 25% ).
Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse informationer.

Tilmelding

Tilmelding til holdforløb, workshops, events og lignende er bindende og betaling kan som udgangspunkt ikke refunderes.
Et holdforløb er fastsat til et bestemt antal gange og det er ikke muligt tilmelde sig delvist til et holdforløb.
Vi tager forbehold for evt. for få tilmeldte, som vil afstedkomme aflysning. I tilfælde af sygdom eller ferie for træneren, vil der forekomme erstatningstime.
Ved tilmelding til individuel træning betales forud pr. gang.

Ændring af tilmelding

Det er muligt at ændre tilmelding til en anden dag inden holdstart, hvis der er ledig plads på holdet. Tilmelding sker til en fast dag og et fast tidspunkt.

Afmelding af holdforløb

Tilmelding til et fuldt holdforløb kan refunderes senest 4 uger før holdstart.

Afmelding af individuelle forløb

Afbud skal ske i god tid og senest 24 timer før den aftalte træningstid. Hvis dette ikke overholdes forbeholder vi os retten til ikke at erstatte den betalte træningstime. For at sikre at dit afbud er modtaget opfordres du til at kontakte os pr. telefon og evt. lægge en besked på vores telefonsvarer.

Sygdom / udeblivelse

Ved sygdom eller udeblivelse af en anden årsag erstattes en træningssession ikke.

Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over dit køb af tjenesteydelse, bedes du kontakte åndedrag, Mette Elmdam på mail eller telefon. Hvis det ikke lykkes os at komme frem til en løsning kan du indgive en klage til
Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf. 41 71 50 00
email: kfst@kfst.dk
Sådan starter du en klagesag